• 11-06-2019, 11:35:11
    #1
    Türknete geçiş yaptıktan sonra son 15 gün ve sonraki 1 ayın faturasını ödedim ondan sonra her ay faturam 0Tl olarak gelmekte. Arkadaşını getir kampanyasından yararlandım fakat 5-6 ay oldu ilk 2 ay harici her ay 0Tl olarak geliyor fatura bilgisi olan varmı ?
  • 11-06-2019, 11:39:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Birden fazla referansın vardır belki. müsteri panelini bi incele
  • 11-06-2019, 11:41:32
    #3
    delidolu_1717 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birden fazla referansın vardır belki. müsteri panelini bi incele
    Yok beni 1 arkadaşım davet etti ben kimseyi davet etmedim bi bakıyım panele
  • 11-06-2019, 13:16:10
    #4
    Alacağı olan faizi ile alır tez zamanda teknik destek iste

    HTC_A9u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi