Türknete geçiş yaptıktan sonra son 15 gün ve sonraki 1 ayın faturasını ödedim ondan sonra her ay faturam 0Tl olarak gelmekte. Arkadaşını getir kampanyasından yararlandım fakat 5-6 ay oldu ilk 2 ay harici her ay 0Tl olarak geliyor fatura bilgisi olan varmı ?