oris telekom fiber kullanan var mı ?
8
●697
- 11-06-2019, 01:39:52vodafone nasıl peki ? netspeedi bilmiyorum bu arada benim için internet önemli açıkçası 1 saat bile kesilse benim psikolojim bozuluyor doğrusuertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2019, 11:09:12Siz kesinti olmasın ping yüksek olmasın rahat rahat takılayım derseniz türktelekom derim hocam.TTNET den alın.Tuzlu ama rahat.
Netspeed kullandım cgn diye bir havuz var tek ip ile sizi çıkarıyorlar (pek çok kişi o havuzda) pingler çoşuyor haliyle.Uzak masaüstüne dahi bağlanıp iş yapılmıyor.
Statik ip 15 lira oldu alsanda ping sorunu çözülmüyor.
Netgalaksi kullanıyorum şu anda.Pingler makul cgn sistemi yok kişiye özel ip veriyor ama akşam saatleri aşırı kasılıyor.
Vodafone vdsl kullandım güzel hizmet ama fiyat baya tuzlu oldu.
Türknet bir ara geçtim.Açamadıkları hatta açtık kullanıyorsun dediler üzerine fatura kestiler.Uzun uğraşlar sonucu kapattırabilmiştim.
Netgalaksi yeni geçtim ama 3 ay dolunca 70 80 tl verip ttnet dönmeye düşünüyorum artık.
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 11-06-2019, 21:11:36vodafone 85 tl ye 35 mps diyor aslında bu rakamı sağlarlarsa süper benim içinertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2019, 22:30:58Verirler hocam.Vodafone daha önce kullandım.Hatları temiz.Ping sorunu yoktu.phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2019, 01:24:44benim için güzel rakam o zaman ben ona başvurayım teşekkür ederim ilginiz içinertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle