ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz kesinti olmasın ping yüksek olmasın rahat rahat takılayım derseniz türktelekom derim hocam.TTNET den alın.Tuzlu ama rahat.

Netspeed kullandım cgn diye bir havuz var tek ip ile sizi çıkarıyorlar (pek çok kişi o havuzda) pingler çoşuyor haliyle.Uzak masaüstüne dahi bağlanıp iş yapılmıyor.
Statik ip 15 lira oldu alsanda ping sorunu çözülmüyor.

Netgalaksi kullanıyorum şu anda.Pingler makul cgn sistemi yok kişiye özel ip veriyor ama akşam saatleri aşırı kasılıyor.

Vodafone vdsl kullandım güzel hizmet ama fiyat baya tuzlu oldu.

Türknet bir ara geçtim.Açamadıkları hatta açtık kullanıyorsun dediler üzerine fatura kestiler.Uzun uğraşlar sonucu kapattırabilmiştim.

Netgalaksi yeni geçtim ama 3 ay dolunca 70 80 tl verip ttnet dönmeye düşünüyorum artık.

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
vodafone 85 tl ye 35 mps diyor aslında bu rakamı sağlarlarsa süper benim için