• 31-05-2019, 18:43:05
    #1
    Arkadaslar faturali turk telekom hatlarinda sebekesi ceken birilerini arayabilen var mi suanda ?
  • 31-05-2019, 18:46:45
    #2
    Açılmıştı hocam zaten
    İzmir- Bende sorun yok.

    https://www.r10.net/off-topic/205591...kom-coktu.html
  • 31-05-2019, 19:21:51
    #3
    Ben hala arama yapamıyorum. Net var ama.
  • 31-05-2019, 19:27:37
    #4
    bende aynı durumdayım hat faturalı çekim yok mobil ağ kurulamadı dio. yaklaşık 3 saattir.
  • 31-05-2019, 20:39:06
    #5
    Sorun hala devam ediyor neysek bir buçuk ay tahaattüm kaldı sonra Vodafone ya da Turkcelle taşıyıp kurtulmak istiyorum

    SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 31-05-2019, 20:40:35
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorunun Çözümü

    Ayarlar > Mobil Ağ > Ağ Modu > Sadece 3G seçeneğini seçerek tamam deyin ve hattınız tekrar aktif hale gelecektir.