Sorun hala devam ediyor neysek bir buçuk ay tahaattüm kaldı sonra Vodafone ya da Turkcelle taşıyıp kurtulmak istiyorum

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi