aldığınız lisans resmi, herhangi bir yerde kullanılması durumunda cezai işlem uygulanır bilginiz olsun microsoft tüm ürünlerinde key satışını yasakladı, kutu lisans zorunluluğu getirdi, biz gibi bayiler içinde ürün satışlarında sadece o üründe kullanılmak üzere oem lisansı devam ettiriyor, yani kısaca ev dışında kullanılacak ürünlerde 200$ civarı lisans almayıp key kullanıp ilk denetlemede 20k civarı cezai işlem uygulanabilir dikkat ediniz
Ben bilgisayarımda kullanacağım için bir sıkıntı yok sanırım?