DeamoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aldığınız lisans resmi, herhangi bir yerde kullanılması durumunda cezai işlem uygulanır bilginiz olsun microsoft tüm ürünlerinde key satışını yasakladı, kutu lisans zorunluluğu getirdi, biz gibi bayiler içinde ürün satışlarında sadece o üründe kullanılmak üzere oem lisansı devam ettiriyor, yani kısaca ev dışında kullanılacak ürünlerde 200$ civarı lisans almayıp key kullanıp ilk denetlemede 20k civarı cezai işlem uygulanabilir dikkat ediniz
Ben bilgisayarımda kullanacağım için bir sıkıntı yok sanırım?