• 30-05-2019, 00:39:05
    #1
    Arkadaşlar bimcell kullanıyorum fakat güncelleme sonrası şebeke yok diyor bir yardımcı olurmusunuz karşılaşan var mı ?
  • 30-05-2019, 00:44:41
    #2
    Kardeşim bende aynı model telefonu kullanıyorum. En son 1-2 harta güncelleme atmıştım. Ama sapa sağlam.

    Senin telefon Türkçe mi?
  • 30-05-2019, 00:46:21
    #3
    imeil sorgula bakam kayıtlımı deilse imeil attır
  • 30-05-2019, 00:54:33
    #4
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim bende aynı model telefonu kullanıyorum. En son 1-2 harta güncelleme atmıştım. Ama sapa sağlam.

    Senin telefon Türkçe mi?
    Türkçe reis

    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imeil sorgula bakam kayıtlımı deilse imeil attır
    İmei'lerde sıkıntı yok kayıtlı gözüküyor eski güncellemeyi atınca düzeliyor ama yeni güncellemeyi atınca şebeke yok diyor hattım 4.5 g değil ondan olabilir yarın bir bim mağazasına gidip hat yenileyeceğim umarım düzelir.
  • 30-05-2019, 01:14:32
    #5
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe reis



    İmei'lerde sıkıntı yok kayıtlı gözüküyor eski güncellemeyi atınca düzeliyor ama yeni güncellemeyi atınca şebeke yok diyor hattım 4.5 g değil ondan olabilir yarın bir bim mağazasına gidip hat yenileyeceğim umarım düzelir.

    Senin ki orijinal rom değil o vakit. Mi8 se için türkçe rom yayımlanmadı, xiaomi ye göre de yayımlanmıycak.
    Ben ingilizce kullanıyorum.
  • 30-05-2019, 01:30:12
    #6
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin ki orijinal rom değil o vakit. Mi8 se için türkçe rom yayımlanmadı, xiaomi ye göre de yayımlanmıycak.
    Ben ingilizce kullanıyorum.
    MİUİ 10 İle aldım telefonu ben üstadım
  • 30-05-2019, 04:03:02
    #7
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MİUİ 10 İle aldım telefonu ben üstadım
    Se orijinal romlarda Türkçe desteği yoktur. Resmi sitesinde geçen bilgi. Ama eu rom atıyorlar. Bu eu romda orijinal ama mi8 se nin orijinal güncellemesi değil. Mesela bu türlu sorunlar orijinal romda olmaz. Ama eu rom tüm cihazlara yüklenebileiği için böyle sorunlar çıkabiliyor.
    Ha orijinal romdan memnun musun diye sor? Değilim. İngilizce olduğu için uygulamalar dahil ingilizce olarak iniyor. Uygulamanın ayarlar kısmında dil değiştirme seçeneği varsa ne mutlu size

    Not: miui 10 eu rom'u e-tab-4 lere bile atılır üstadım.