ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim bende aynı model telefonu kullanıyorum. En son 1-2 harta güncelleme atmıştım. Ama sapa sağlam.

Senin telefon Türkçe mi?
Türkçe reis

elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imeil sorgula bakam kayıtlımı deilse imeil attır
İmei'lerde sıkıntı yok kayıtlı gözüküyor eski güncellemeyi atınca düzeliyor ama yeni güncellemeyi atınca şebeke yok diyor hattım 4.5 g değil ondan olabilir yarın bir bim mağazasına gidip hat yenileyeceğim umarım düzelir.