Kardeşim bende aynı model telefonu kullanıyorum. En son 1-2 harta güncelleme atmıştım. Ama sapa sağlam.
Senin telefon Türkçe mi?
Türkçe reis
imeil sorgula bakam kayıtlımı deilse imeil attır
İmei'lerde sıkıntı yok kayıtlı gözüküyor eski güncellemeyi atınca düzeliyor ama yeni güncellemeyi atınca şebeke yok diyor hattım 4.5 g değil ondan olabilir yarın bir bim mağazasına gidip hat yenileyeceğim umarım düzelir.