• 27-05-2019, 22:08:28
    #1
    Merhabalar, türkiyede yaşarken admob'a tanımlayacağımız hesabımız dolar hesabı olursa ödemeleri dolar olarak alabilir miyiz?
    Yeni admob kayıt oluşturuyorum, ülkeyi türkiye, fatura para birimini ise dolar olarak seçiyorum ama bu fatura para birimi sanırım bizim oluşturacağımız kampanyalarda ödeyeceğimiz para birimi oluyor.
    Yani kısaca, türkiyede yaşamamıza rağmen reklam gelirini dolar olarak alma şansımız var mıdır? Yanıtlarınızı bekliyorum ona göre admob hesabı oluşturacağım.
  • 27-05-2019, 22:10:29
    #2
    Türkiye'de ikamet edip, Türkiye'deki bir bankaya dolar olarak ödeme alamazsınız Hocam.
    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, türkiyede yaşarken admob'a tanımlayacağımız hesabımız dolar hesabı olursa ödemeleri dolar olarak alabilir miyiz?
    Yeni admob kayıt oluşturuyorum, ülkeyi türkiye, fatura para birimini ise dolar olarak seçiyorum ama bu fatura para birimi sanırım bizim oluşturacağımız kampanyalarda ödeyeceğimiz para birimi oluyor.
    Yani kısaca, türkiyede yaşamamıza rağmen reklam gelirini dolar olarak alma şansımız var mıdır? Yanıtlarınızı bekliyorum ona göre admob hesabı oluşturacağım.
  • 27-05-2019, 22:15:59
    #3
    the_white adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de ikamet edip, Türkiye'deki bir bankaya dolar olarak ödeme alamazsınız Hocam.
    Hocam dolar hesabı açıp mümkün olmaz mı
  • 27-05-2019, 22:33:13
    #4
    Olmaz Hocam. Herkesin dolar hesabı var. İkamete ve bankanın bulunduğu ülkeye göre göre döviz cinsi belirleniyor.

    Her ayın 22'sinde gelen para ile döviz alırsınız olur biter. Çok takmamak lazım.
    zaferakbiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dolar hesabı açıp mümkün olmaz mı