Türkiye'de ikamet edip, Türkiye'deki bir bankaya dolar olarak ödeme alamazsınız Hocam.
Merhabalar, türkiyede yaşarken admob'a tanımlayacağımız hesabımız dolar hesabı olursa ödemeleri dolar olarak alabilir miyiz?
Yeni admob kayıt oluşturuyorum, ülkeyi türkiye, fatura para birimini ise dolar olarak seçiyorum ama bu fatura para birimi sanırım bizim oluşturacağımız kampanyalarda ödeyeceğimiz para birimi oluyor.
Yani kısaca, türkiyede yaşamamıza rağmen reklam gelirini dolar olarak alma şansımız var mıdır? Yanıtlarınızı bekliyorum ona göre admob hesabı oluşturacağım.