Makaleperest adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adam instagramdan kullanıcı adı almış, pek hayırlı birine ait çıkmamış. Ne şanssızım diye üzülmüş.
Konuda ki yorum
"Şans yoktur, başarı vardır. Sizin ki başarısızlık." Güler misin ağlar mısın ?
Kimsenin görüşüne karışmıyorum, herkese eyvallahta "şans diye bişey yoktur" bu kadar kesin nasıl konuşur bir insan