Bu hocamız hangi başarısızlığı sergilemiş peki?
Laf olsun torba dolsun.
Adam instagramdan kullanıcı adı almış, pek hayırlı birine ait çıkmamış. Ne şanssızım diye üzülmüş.
Konuda ki yorum
"Şans yoktur, başarı vardır. Sizin ki başarısızlık." Güler misin ağlar mısın ?
Kimsenin görüşüne karışmıyorum, herkese eyvallahta "şans diye bişey yoktur" bu kadar kesin nasıl konuşur bir insan