Yok mu İzmirde Kafa Dengi
22
●1.234
- 20-05-2019, 15:48:16istanbul'da yaşıyorum. Bileti alıp geliyorum. Gece izmirdeyim bekle
- 20-05-2019, 15:48:43didim deyim izmirde olsam iletişime geçerdik en azından iki tavla atardık
- 20-05-2019, 15:49:37Bekliyorum hemenafili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Olsun sorun yok ben kafa dengi birini bulup büyük iş adamı Ceosu olduğumda senin için özel uçağımla didime gelirim ):OmerMuhtar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-05-2019, 15:50:48Şaka bi yana, teklifin güzel. İzmirde olsam çayını içmeye gelirdim. Bu arada birini bulursan tasarım konusunda yardımcı olamaya çalışırım, her şey para değilcReens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2019, 15:51:59
eyw bende adsense den parayı vurunca senin özel uçak inebilsin diye didime hava alanı yaptırırım
- 20-05-2019, 15:52:07Eyw sağolasın Allah razı olsun.afili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamdır anlaştık haberlerini bekliyorum artık bi yaptır şu havaalanınıda gelelim ya bi tavla sözün var unutmadık.OmerMuhtar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle