• 20-05-2019, 15:45:02
    #1
    Kimse yok mu ya İzmirde oturan kafa dengi birlikte birşeyler yapabileceğimiz biri ofis var Youtube 'a girelim yada birlikte bir site kuralım bi proje geliştirelim Konakta oturuyorum
  • 20-05-2019, 15:48:16
    #2
    istanbul'da yaşıyorum. Bileti alıp geliyorum. Gece izmirdeyim bekle
  • 20-05-2019, 15:48:43
    #3
    didim deyim izmirde olsam iletişime geçerdik en azından iki tavla atardık
  • 20-05-2019, 15:49:37
    #4
    afili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    istanbul'da yaşıyorum. Bileti alıp geliyorum. Gece izmirdeyim bekle
    Bekliyorum hemen



    OmerMuhtar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    didim deyim izmirde olsam iletişime geçerdik en azından iki tavla atardık
    Olsun sorun yok ben kafa dengi birini bulup büyük iş adamı Ceosu olduğumda senin için özel uçağımla didime gelirim ):
  • 20-05-2019, 15:50:48
    #5
    cReens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekliyorum hemen
    Şaka bi yana, teklifin güzel. İzmirde olsam çayını içmeye gelirdim. Bu arada birini bulursan tasarım konusunda yardımcı olamaya çalışırım, her şey para değil
  • 20-05-2019, 15:51:59
    #6
    eyw bende adsense den parayı vurunca senin özel uçak inebilsin diye didime hava alanı yaptırırım
  • 20-05-2019, 15:52:07
    #7
    afili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka bi yana, teklifin güzel. İzmirde olsam çayını içmeye gelirdim. Bu arada birini bulursan tasarım konusunda yardımcı olamaya çalışırım, her şey para değil
    Eyw sağolasın Allah razı olsun.



    OmerMuhtar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyw bende adsense den parayı vurunca senin özel uçak inebilsin diye didime hava alanı yaptırırım
    Tamamdır anlaştık haberlerini bekliyorum artık bi yaptır şu havaalanınıda gelelim ya bi tavla sözün var unutmadık.
  • 20-05-2019, 16:00:45
    #8
    Hocam ramazan bitsin görüşelim bende izmir konaktayım
  • 20-05-2019, 16:05:20
    #9
    Goztepeli3535 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ramazan bitsin görüşelim bende izmir konaktayım
    Tamamdır.