afili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka bi yana, teklifin güzel. İzmirde olsam çayını içmeye gelirdim. Bu arada birini bulursan tasarım konusunda yardımcı olamaya çalışırım, her şey para değil
Eyw sağolasın Allah razı olsun.



OmerMuhtar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyw bende adsense den parayı vurunca senin özel uçak inebilsin diye didime hava alanı yaptırırım
Tamamdır anlaştık haberlerini bekliyorum artık bi yaptır şu havaalanınıda gelelim ya bi tavla sözün var unutmadık.