• 18-05-2019, 00:59:30
    #1
    Evet, Winrar sürekli kendiliğinde bir süre sonra arapça oluyor. Kaldırıyorum, temizliyorum tüm kayıtları ve tekrar yüklüyorum 2-3 gün sonra tekrar arapça oluyor. Başına gelen var mı acaba? Neden olur böyle bi'şey?

    * Normal Demo kullanıyorum, Full, Marez değil.
  • 18-05-2019, 01:01:03
    #2
    güncelleme alıyor ondan sanırım, banada oldu aynısı iki defa.
  • 18-05-2019, 02:50:19
    #3
    Kaspersky kullanıyorum. Otomatik güncellemesi açık. Güncelleme yapınca arapça'ya dönüyor. Kaspersky'den zannettim ama genel mi acaba?
  • 18-05-2019, 02:52:06
    #4
    Ccleaner, iobit tarzı bir programla kaldırın bilgisayar resetleyin. Ardından yeniden indirin kurulum yapın düzelecektir büyük ihtimal