Evet, Winrar sürekli kendiliğinde bir süre sonra arapça oluyor. Kaldırıyorum, temizliyorum tüm kayıtları ve tekrar yüklüyorum 2-3 gün sonra tekrar arapça oluyor. Başına gelen var mı acaba? Neden olur böyle bi'şey?

* Normal Demo kullanıyorum, Full, Marez değil.