Çok teşekkür ederim, çıkma konusunu kabullendik ama 5000 tl işçilik gerçekten çok abartılı. Aracı satarken 8000 tl hasar kaydı ile satmak bizim için dezavantaj olacak
Ticari araç, her gün olabilir böyle şeyler cana gelmemiş çok takmayın kafanıza. Allah hayırlı kazanç versin, çalışarak telafisi edilir inşallah. Kazasız günler dilerim.