Mechanics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
durumunu sigortacı abim ile konuştum bir değer biçiyormuş eksper biçtiği değere sıfır kapı takılamıyacağı için çıkma kapı takılıyormuş
Çok teşekkür ederim, çıkma konusunu kabullendik ama 5000 tl işçilik gerçekten çok abartılı. Aracı satarken 8000 tl hasar kaydı ile satmak bizim için dezavantaj olacak