Merhaba arkadaşlar, aramızda çok sayıda kuş seven arkadaşların olduğunu bildiğim için yazıyorum, başlarına daha önce gelmiştir.
Sultan papağanım gördüğüm kadarıyla hasta durumda, dışkısı kanlı ishal şeklinde daha önce hiç başıma gelmemişti. Araştırdığım kadarıyla bazı ilaçlar var.
Veterinere götürmem şu an çok maliyetli olacaktır bir çözüm bulamazsam mecburen götüreceğim ama bu hastalığı gidermek için ne gibi bir ilaç satın almalıyım?
Avisol plusaldım suyuna karıştırdım ama bu daha çok ilaç değil besin takviyesi. Ne almalıyım, yoksa direkt riske atmadan veterinere mi götürmeliyim?
Sultan Papağanı Hastalığı
13
●563
- 17-05-2019, 00:13:52Hocam açıkcası kanlı olduğundan emin değilim sadece biraz kırmızıya yakın rengi var. Kanlı olmama ihtimali var emin değilim.Sadece ishal olduğundan eminim.Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç meyve gibi şeyler vermiyorum sadece kendi yemini tüketiyor. Lakin kemirmeyi çok sevdiği için gazete gibi kablo gibi ne bulsa kemiriyor umarım yemiyordur - 17-05-2019, 00:26:51yediği bir şey de kırmızı rengi vermiş olabilir. İsal çözümü için de tavsiyem ;
kafesi güzelce sirkeli su ile temizledikten sonra pirinç haşlayın hocam. suyunu soğutup birazını suluğa ekleyin. isali kesecektir. Eğer meyve sebze falan veriyorsanız vermeyin isali geçene kadar. Geçince de haftada 1 verseniz yeter. Patates haşlayıp da verebilirsiniz. hangisini yerse artık. bu süreçte dışkıyı takip edin hocam. - 17-05-2019, 00:28:13Bir arkadaşımızda sağolsun bir ilaç tavsiye etti hocam, onu denemeden evvel bu söylediğinizi deneyip bir durumu kontrol edeyim. İlginiz için çok teşekkür ederimZorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2019, 00:29:56Durumdan haberdar ederseniz memnun olurum. Bu arada hareketleri nasıl durgunluk veya tüyde kabartma var mı. Bu arada 2 fransız bulldog , 1 jako , 2 muhabbet kuşu , 1 yaşında da kız babasıyım
he bir de 1,5 metre akvaryum
) Hayvan sevmeyen insan sevemez hocam. Her zaman elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
- 17-05-2019, 00:31:57Hocam normalde içtiğinden çok çok daha fazla su içiyor. Bir de hareketsiz durumda uykulu genel hali ile. Vallahi imrenmedim desem yalan olur hocam maşallah diyelim. Ne güzel söylediniz herkese keşke çocukken evvela hayvan sevmeyi öğretsek tüm hayatı boyunca insanları da sevmeyi bu vesile ile öğrenecektir. Denedikten sonra sonuç hakkında bilgi vereceğim inşallah.Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
he bir de 1,5 metre akvaryum