Merhaba arkadaşlar, aramızda çok sayıda kuş seven arkadaşların olduğunu bildiğim için yazıyorum, başlarına daha önce gelmiştir.
Sultan papağanım gördüğüm kadarıyla hasta durumda, dışkısı kanlı ishal şeklinde daha önce hiç başıma gelmemişti. Araştırdığım kadarıyla bazı ilaçlar var.
Veterinere götürmem şu an çok maliyetli olacaktır bir çözüm bulamazsam mecburen götüreceğim ama bu hastalığı gidermek için ne gibi bir ilaç satın almalıyım?
Avisol plusaldım suyuna karıştırdım ama bu daha çok ilaç değil besin takviyesi. Ne almalıyım, yoksa direkt riske atmadan veterinere mi götürmeliyim?