• 28-04-2019, 02:46:46
    #10
    Laptop´un tek artisi tasinabilirlik diyebilirim.
    Benim MSI Laptop um var tek kötü yani az önce Adobe Photoshop ve birkac Google Chrome Sekmesi acikti 100 Dereceyi gördüm.
    Laptop almakta kararliysaniz ekstra olarak bir sogutucu almayi unutmayin derim.
  • 28-04-2019, 03:06:19
    #11
    Hocam hareket her zaman iyidir pc başında olmak kötü yaklaşık 4 senedir laptoptayım koltukta yatakta her yerde işini yapıyorsun 30dk masada otursam belim ağrıyor (Tabi 1 2 bin tl lik güzel koltuk yok ise ).
  • 28-04-2019, 03:14:26
    #12
    Laptop = İşkence, sabitlik

    Forever desktop