• 27-04-2019, 00:29:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar aramızda çiftçilik işleriyle ilgilenen arkadaşlar varmı ? bir program istediler adamın söylediği şey girdi çıktı kayıtları alabilme ama asıl mevzuat nasıl işliyor falan öneri veya düşüncelerinizi bilmek isterim
  • 27-04-2019, 00:35:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    olay nedir pm ler misiniz
  • 27-04-2019, 00:36:59
    #3
    theknightelf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay nedir pm ler misiniz
    tabi ki mesaj atıyorum
  • 27-04-2019, 00:40:30
    #4
    Hocam girdi çıktı derken Hayvan mı yem mi Süt mü
  • 27-04-2019, 00:42:03
    #5
    metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam girdi çıktı derken Hayvan mı yem mi Süt mü
    Daha çok mesela mısır ekicekler Mısır tohumu için 5000 tl ödendi xx firmasına nakit yada Mısır için XXX ilacı satın alındı xx firmasından xx tl vs
  • 28-04-2019, 02:08:57
    #6
    Konu halen düşüncelere açık ? yokmu ilgilenen arkadaşlar ?