Merhaba arkadaşlar aramızda çiftçilik işleriyle ilgilenen arkadaşlar varmı ? bir program istediler adamın söylediği şey girdi çıktı kayıtları alabilme ama asıl mevzuat nasıl işliyor falan öneri veya düşüncelerinizi bilmek isterim