• 13-04-2019, 20:41:13
    #1
    Palio 1.4 el kullanan varmi ? Yakıt durumu nedir. Benim arac lpg de 50 krs yakiyor cok yakiyor.
  • 13-04-2019, 20:44:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    2000 model 1.4 EL benzinli klimali 99.000 km de full orjinal aracim mevcut. Hic lpg takilmadi. Benzinde km de 50 kurus yakmakta.
  • 13-04-2019, 20:46:43
    #3
    Kurbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2000 model 1.4 EL benzinli klimali 99.000 km de full orjinal aracim mevcut. Hic lpg takilmadi. Benzinde km de 50 kurus yakmakta.
    Benim arac lpgde yakiyor 50 krs