Palio 1.4 el kullanan varmi ?
2
●160
- 13-04-2019, 20:41:13Palio 1.4 el kullanan varmi ? Yakıt durumu nedir. Benim arac lpg de 50 krs yakiyor cok yakiyor.
- 13-04-2019, 20:46:43Benim arac lpgde yakiyor 50 krsKurbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle