Konu
Palio 1.4 el kullanan varmi ?
13-04-2019, 20:41:13
#1
androidoyuncusu
Palio 1.4 el kullanan varmi ? Yakıt durumu nedir. Benim arac lpg de 50 krs yakiyor cok yakiyor.