• 06-04-2019, 21:01:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Daha 20'li yaşlardayım, saçlarıma ilk ak düştü. Geçen aynada fark ettim, psikolojim bozuldu Birkaç tel de olsa beyazlamış.

    Var mı başka saçı beyazlayan?
  • 06-04-2019, 21:01:50
    #2
    Belki de genetik olabilir abi, geçen seneden sınıf arkadaşım vardı. Onun bayağı saçı beyazdı.
  • 06-04-2019, 21:02:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki de genetik olabilir abi, geçen seneden sınıf arkadaşım vardı. Onun bayağı saçı beyazdı.
    Babamın çok beyazı yok. Anne tarafımda ise dayımın ben yaşlardayken saçları dökülmeye başlamıştı.
  • 06-04-2019, 21:03:28
    #4
    ozaman biz ölelim hocam 21 yaşım da saçlarım beyaz oldu yaşım 29 siyah hiç kalmadı
  • 06-04-2019, 21:03:50
    #5
    Sakın beyaz saçı çekme çoğalır tarzı şeylere inanma 16 yaşında çıktı bende 21 yaşındayım yarısı beyaz çok takma 😂
  • 06-04-2019, 21:05:56
    #6
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Kel olmaktan iyidir. Beyazlayan saç dökülmez derler.
  • 06-04-2019, 21:06:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kel olmaktan iyidir. Beyazlayan saç dökülmez derler.
    Bu iyi geldi işte
  • 06-04-2019, 21:07:37
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1-2 tane değilde 15-20 tel beyaz olunca çok güzel duruyor.
  • 06-04-2019, 21:08:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Stein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 tane değilde 15-20 tel beyaz olunca çok güzel duruyor.
    Aksaçlı karizması diyorsun