Saçımda ilk beyaz çıktı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Saçımda ilk beyaz çıktı
20
●
815
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Saçımda ilk beyaz çıktı
1
2
3
06-04-2019, 21:01:07
#1
Mori
Üyeliği durduruldu
Daha 20'li yaşlardayım, saçlarıma ilk ak düştü. Geçen aynada fark ettim, psikolojim bozuldu
Birkaç tel de olsa beyazlamış.
Var mı başka saçı beyazlayan?
06-04-2019, 21:01:50
#2
icerikmedya
Belki de genetik olabilir abi, geçen seneden sınıf arkadaşım vardı. Onun bayağı saçı beyazdı.
06-04-2019, 21:02:36
#3
Mori
Üyeliği durduruldu
icerikmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belki de genetik olabilir abi, geçen seneden sınıf arkadaşım vardı. Onun bayağı saçı beyazdı.
Babamın çok beyazı yok. Anne tarafımda ise dayımın ben yaşlardayken saçları dökülmeye başlamıştı.
06-04-2019, 21:03:28
#4
Hellking
ozaman biz ölelim hocam 21 yaşım da saçlarım beyaz oldu yaşım 29 siyah hiç kalmadı
06-04-2019, 21:03:50
#5
ilyasutkum
Sakın beyaz saçı çekme çoğalır tarzı şeylere inanma 16 yaşında çıktı bende 21 yaşındayım yarısı beyaz çok takma 😂
06-04-2019, 21:05:56
#6
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
Kel olmaktan iyidir. Beyazlayan saç dökülmez derler.
06-04-2019, 21:06:49
#7
Mori
Üyeliği durduruldu
Hagiwhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kel olmaktan iyidir. Beyazlayan saç dökülmez derler.
Bu iyi geldi işte
06-04-2019, 21:07:37
#8
Stein
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1-2 tane değilde 15-20 tel beyaz olunca çok güzel duruyor.
06-04-2019, 21:08:31
#9
Mori
Üyeliği durduruldu
Stein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1-2 tane değilde 15-20 tel beyaz olunca çok güzel duruyor.
Aksaçlı karizması diyorsun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler