icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki de genetik olabilir abi, geçen seneden sınıf arkadaşım vardı. Onun bayağı saçı beyazdı.
Babamın çok beyazı yok. Anne tarafımda ise dayımın ben yaşlardayken saçları dökülmeye başlamıştı.