• 31-03-2019, 07:42:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    X userinden 20 gün önce vds aldım
    Bir sorun oldu destek oluşturdum talep
    Bana dalga geçer gibi cevap verdiler destek talebinde ki yazışmaları olduğu gibi x userine attım. Yanıt vermedi satış. Konusuna yazdım ve sonrasında o konuya giremedim dahi kısmi ban cezası almışım hayırdır he oluyor?

    A) bana liseli muamelesi mi yapılıyor
    B) satış. Yapabiliyor diye adam mı k ayrılıyor
    C) haksız bişe de demedim çamur da atmadım x userinşn personelinin bana yazdığı şeyi yayınladım
    D) hiç biri.



    Ve iletişim den r10 da yazmaya çalıştım metni göbder dedim Google e yorumlandı ya r10 ekibi gelir bana açıklar yada siz beni. Çocuk yerine Koyarsanız bende sizi koyar Bi daha da kullanmam
    @Emrah;
    Misafir;
    @Coskun;
    Kurumsal kimlik olayına gelince kurumsal kimlikte sıkıntımız yok ne kamu kuruluşlarında ne özel sektörde...
  • 31-03-2019, 07:45:36
    #2
    Bu tarz şeyleri satış konusu altında değil de şikayet bölümünde yazın ne ban yersiniz nede haksızlık olur. Vatandaş sizin satış konusunu baltaladığını söylemiştir moderatörde silmiştir.

    Tavsiyem şikayet konusu açın bakın nasıl işlem yapılıyor.
  • 31-03-2019, 07:46:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz şeyleri satış konusu altında değil de şikayet bölümünde yazın ne ban yersiniz nede haksızlık olur. Vatandaş sizin satış konusunu baltaladığını söylemiştir moderatörde silmiştir.

    Tavsiyem şikayet konusu açın bakın nasıl işlem yapılıyor.
    Mantıklı da niyetim şikayet yada baltalamak değil muhatap bulmaktı hoca