X userinden 20 gün önce vds aldım
Bir sorun oldu destek oluşturdum talep
Bana dalga geçer gibi cevap verdiler destek talebinde ki yazışmaları olduğu gibi x userine attım. Yanıt vermedi satış. Konusuna yazdım ve sonrasında o konuya giremedim dahi kısmi ban cezası almışım hayırdır he oluyor?
A) bana liseli muamelesi mi yapılıyor
B) satış. Yapabiliyor diye adam mı k ayrılıyor
C) haksız bişe de demedim çamur da atmadım x userinşn personelinin bana yazdığı şeyi yayınladım
D) hiç biri.
Ve iletişim den r10 da yazmaya çalıştım metni göbder dedim Google e yorumlandı ya r10 ekibi gelir bana açıklar yada siz beni. Çocuk yerine Koyarsanız bende sizi koyar Bi daha da kullanmam
@Emrah;
Misafir;
@Coskun;
Kurumsal kimlik olayına gelince kurumsal kimlikte sıkıntımız yok ne kamu kuruluşlarında ne özel sektörde...
Kısmi ban nasıl yorumlanmalı
2
●225
- 31-03-2019, 07:42:07Üyeliği durduruldu
- 31-03-2019, 07:46:16Üyeliği durdurulduMantıklı da niyetim şikayet yada baltalamak değil muhatap bulmaktı hocacleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle