X userinden 20 gün önce vds aldım
Bir sorun oldu destek oluşturdum talep
Bana dalga geçer gibi cevap verdiler destek talebinde ki yazışmaları olduğu gibi x userine attım. Yanıt vermedi satış. Konusuna yazdım ve sonrasında o konuya giremedim dahi kısmi ban cezası almışım hayırdır he oluyor?

A) bana liseli muamelesi mi yapılıyor
B) satış. Yapabiliyor diye adam mı k ayrılıyor
C) haksız bişe de demedim çamur da atmadım x userinşn personelinin bana yazdığı şeyi yayınladım
D) hiç biri.



Ve iletişim den r10 da yazmaya çalıştım metni göbder dedim Google e yorumlandı ya r10 ekibi gelir bana açıklar yada siz beni. Çocuk yerine Koyarsanız bende sizi koyar Bi daha da kullanmam
@Emrah;
Misafir;
@Coskun;
Kurumsal kimlik olayına gelince kurumsal kimlikte sıkıntımız yok ne kamu kuruluşlarında ne özel sektörde...