Ufak Bi Liste Yaptım
1 -LG V30+ Plus (Tek Hat / 128 GB)
2 - Samsung Galaxy S8 (Dual) (Çift Hat)
3- Meizu 16th
4- Xiaomi Mi 6 (64 GB / 6 GB)
5 - OnePlus 5T (64 GB)
hangi telefonu almalıyım
18
●392
- 16-03-2019, 18:08:25Üyeliği durdurulduaksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tüm aileye aldım huwai serisi daha oncesinde note2 note 3 note4 serileri kullandım huwai için terettutdeydim ama iphone ve samsunga bana göre 10 basar ne kasma ne donma tık yok birde elektronik şans işidir ... - 16-03-2019, 18:26:01Hocam ben iphone 6s kullanıyorum alalı 2 yıl oldu ne donma ne kasma hiçbir olumsuz bir şey yok gayet memnunum fiyatıda bütçenize uygun öneririm
- 18-03-2019, 09:32:43Krediyle 11k telefon mu alacaksınız? Bunların ikisi de amiral gemi zaten hocam. Ama borçla neredeyse 6 aylık asgari ücret parasını telefona yatırmazdım ben. Gidin orta segment Xiaomi alın. Ben mesela Note 6 kullanıyorum her işimi de görüyor. Bataryası da 1,5 gün gidiyor.aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 plus 128 gb var.