aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aslında android te pek sıcak bakmıyorum çok donma falan oluyor diyorlar bir kaç ay içinde varmıdır böyle sıkıntısı

tüm aileye aldım huwai serisi daha oncesinde note2 note 3 note4 serileri kullandım huwai için terettutdeydim ama iphone ve samsunga bana göre 10 basar ne kasma ne donma tık yok birde elektronik şans işidir ...