• 05-03-2019, 19:24:33
    #1
    merhabalar,

    yaşadığınız şehirde değilde başka şehirde muhasebeci ile çalışan var mı, şahıs şirketi açılışı yapicam ve görüştüğüm kişi başka şehirde şirket açılış işlemleri ve muhasebeciligimi yapmasında bir sorun olur mu benim için başka şehirde olması ?
    tecrübesi olan arkadaşlar yazarsa sevinirim.
  • 05-03-2019, 19:34:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sorun olmaz. İstenilen evrakları kargo ile yollarsınız olur biter
  • 05-03-2019, 19:37:53
    #3
    Sorun olmaz. İstenilen evrakları kargo ile yollarsınız olur biter diye banada aynı cevap geldi Yoksa tanıdığınız abim gibi birisi var yardımcı olabilir hocam.
  • 05-03-2019, 19:40:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bi sorun olmaz ama yakınınızda olmasının da avantajları olur
  • 05-03-2019, 19:41:28
    #5
    SEO & PR 5421044962
    Benim var sıkıntı olmuyor
  • 05-03-2019, 19:41:55
    #6
    Bu soruyu müşavirinize sormaniz yeterli zaten olmayacak olsa sizinle sozlesme yapmaz. Vergi dairesi artik dilekceleri online ortamda aliyor. Açılış islemlerinde bile vergi dairesine gidilmiyor. Meslektasimiz tamam dediyse yardımcı olacaktir.
  • 05-03-2019, 19:42:44
    #7
    Teorik olarak düşünürsek vergi dairesinde halledilmesi gereken bir iş çıktığında, muhasebeci asla gelip halletmez. Benim mesela cezamın onaylanması mı ne gerekiyormuş, baya bi gelip gitmişti vergi dairesine. Dibindeydi ofisi sıkıntı olmadı.
  • 05-03-2019, 19:48:34
    #8
    trabzonsesver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun olmaz. İstenilen evrakları kargo ile yollarsınız olur biter
    sadece ay sonunda yani

    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun olmaz. İstenilen evrakları kargo ile yollarsınız olur biter diye banada aynı cevap geldi Yoksa tanıdığınız abim gibi birisi var yardımcı olabilir hocam.
    birisini bulamazsam yazarim hocam size

    tekdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi sorun olmaz ama yakınınızda olmasının da avantajları olur
    nedir avantajları hocam

    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim var sıkıntı olmuyor
    forumdan birisimi hocam

    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu soruyu müşavirinize sormaniz yeterli zaten olmayacak olsa sizinle sozlesme yapmaz. Vergi dairesi artik dilekceleri online ortamda aliyor. Açılış islemlerinde bile vergi dairesine gidilmiyor. Meslektasimiz tamam dediyse yardımcı olacaktir.
    şuan görüştüğüm biri yok daha önce gorusmustum baya oldu kim oldugunuda unuttum ondan burada konu açtım bir sorun olurmu diye. aklima takılan şu sonuçta tanımadığım bir kişi gormiyceginde vekalet felan veriliyormus galiba bir sorun olurmu diye düşünüyorum. birde sadece ay sonunda faturaları kargolamaktan baska bir şey var mı.

    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teorik olarak düşünürsek vergi dairesinde halledilmesi gereken bir iş çıktığında, muhasebeci asla gelip halletmez. Benim mesela cezamın onaylanması mı ne gerekiyormuş, baya bi gelip gitmişti vergi dairesine. Dibindeydi ofisi sıkıntı olmadı.
    yani sıkıntılı mı olur baska şehirde olması
  • 06-03-2019, 00:00:23
    #9
    Kurumsal Üye
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani sıkıntılı mı olur baska şehirde olması
    Evrak alışverişini kargo ile yapabildiğiniz sürece başka bir sıkıntı olmaz.