Teorik olarak düşünürsek vergi dairesinde halledilmesi gereken bir iş çıktığında, muhasebeci asla gelip halletmez. Benim mesela cezamın onaylanması mı ne gerekiyormuş, baya bi gelip gitmişti vergi dairesine. Dibindeydi ofisi sıkıntı olmadı.