Köye yerleşmeyi düşünüyorum
66
●2.606
- 04-02-2019, 16:20:39Celalli köyünden kimlerdensiniz hocam ne iş yaparsınızserdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2019, 16:25:363 yıldr köydeyim kafam rahat
tavsiye ederim para ile olacak iş değil istanbulu bırakmak kararlılık ister he deyince ya çıkıcaksın herşeyi geride bırakıp öyle kolay değil ana baba arkadaş vs herşeyi geride bırakacak yürek varsa en güzeli köy ulaşım sıkıntısı olmadığı sürece şehirden on bin kere daha iyi
- 04-02-2019, 16:36:01Benim amcamın karısı(yengem) celallili hocam bebişgil diyorlarserdardulger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer celalliye karayün tarafından gidiyorsanız benim köyümün önünden geçip gidiyorsunuz
memnun oldum
- 04-02-2019, 16:38:03ah ahhh, şu şehirlilerin hayalleri, gelin anam köye, o tavukların bakımını yeri gelince bokların temizlenmesi, köpekte alırsınız bide siz,kızan zamanı gelince 3-5 köpeği bahçenizde gördüğünüz zaman belediye zabıtayı aramayın
o yavrulardan da bıkacaksınız o tatlı tatlı yavru köpekleri verecek eş dost kalmayacak sokağa atmaya kıymazsanız sizin oldu geçmiş olsun,komşu şikayet eder,köpeğiniz hastalanır,adam akıllı veteriner bulamazsınız, veteriner yok o aşı bu aşı 200-300 verirsiniz, köyün DELİKANLI gençleri oğlunuz kızınızla iyi mi geçinir artık bunlar yeni dertleriniz hayırlı olsun
geçiminin %70i tarım ve hayvancılıkla geçiren bir şehirde büyüdüm,2 yıldır istanbulda öğrenciyim, büyükşehirde yaşama hayalim var benimde
istanbul olmazsa memleket bursaya giderim, hayırlısı diyelim ne diyelim...
- 04-02-2019, 16:38:56bende memnun. hiç gitmedim hocamAnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2019, 16:39:51İnternet olan bir köy olsa neden olmasın bir dakika durmadan geçin derim. Burada hemen hemen herkesin ufak da olsa internet üzerinden kazandığı bir gelir var. O gelirler köy standartlarında geçinmek için yeter, artar birikim yaptırır. Buradaki asıl olay; köye dahi gidilse dijtal hayat ve işlerden kopmamaktır. Yoksa ben çiftçi olacam, tavuk besleyip yumurta toplayacam derseniz tezek kokusundan, çiftçiliğin verdiği yüklere dayanamaz bırakırsınız. Bölgede yer alan komşularınızdan doğal ürünleri uygun fiyatı ile satın alarak aynı lezzet ve tadı yakalayabilirsiniz.
gitmedim bilmiyorum oraları
o yavrulardan da bıkacaksınız o tatlı tatlı yavru köpekleri verecek eş dost kalmayacak sokağa atmaya kıymazsanız sizin oldu geçmiş olsun,komşu şikayet eder,köpeğiniz hastalanır,adam akıllı veteriner bulamazsınız, veteriner yok o aşı bu aşı 200-300 verirsiniz, köyün DELİKANLI gençleri oğlunuz kızınızla iyi mi geçinir artık bunlar yeni dertleriniz hayırlı olsun