ah ahhh, şu şehirlilerin hayalleri, gelin anam köye, o tavukların bakımını yeri gelince bokların temizlenmesi, köpekte alırsınız bide siz,kızan zamanı gelince 3-5 köpeği bahçenizde gördüğünüz zaman belediye zabıtayı aramayın

o yavrulardan da bıkacaksınız o tatlı tatlı yavru köpekleri verecek eş dost kalmayacak sokağa atmaya kıymazsanız sizin oldu geçmiş olsun,komşu şikayet eder,köpeğiniz hastalanır,adam akıllı veteriner bulamazsınız, veteriner yok o aşı bu aşı 200-300 verirsiniz, köyün DELİKANLI gençleri oğlunuz kızınızla iyi mi geçinir artık bunlar yeni dertleriniz hayırlı olsun

geçiminin %70i tarım ve hayvancılıkla geçiren bir şehirde büyüdüm,2 yıldır istanbulda öğrenciyim, büyükşehirde yaşama hayalim var benimde

istanbul olmazsa memleket bursaya giderim, hayırlısı diyelim ne diyelim...