• 03-02-2019, 22:14:31
    #1
    Alfa Romeo 147 Kulanan Var mı ?

    Al yada alma ne dersiniz arkadaşlar ?
  • 03-02-2019, 22:16:09
    #2
    Alfa romeo 146 kıllandım hala tadı damağımda kaldı. Alfalar candır.
  • 03-02-2019, 22:17:45
    #3
    Valla kişisel soru ise, almayın derim.
  • 03-02-2019, 22:18:30
    #4
    Sanayiden çıkamazsın ustası zor bulunur önermem.
  • 03-02-2019, 22:20:25
    #5
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla kişisel soru ise, almayın derim.
    GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanayiden çıkamazsın ustası zor bulunur önermem.
    Kullandınız mı duyma bilgiler mi acaba ?
  • 03-02-2019, 22:22:31
    #6
    Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandınız mı duyma bilgiler mi acaba ?
    Yok, ben görmedim. Kişisel fikir. Ama sorun da bu ya...
    Çevremde 1000 araba görüyorsam Alfa görmüyorum nedense... Satması ve muhtemelen parçası sorundur.
    Kullanan elbette över ama, ben maalesef kullanmadığım ve pek görmediğim için bulaşmazdım.
  • 03-02-2019, 22:25:55
    #7
    156 çok var piyasada ama diğer modellerden pek görmedim bende büyük şehirde usta sorunu olmaz bence
  • 03-02-2019, 22:28:55
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim aracım 96 model. Türkiye'de 50 tane var. Aracı trafikte görüp görmemek bir kriter değil. Burada alacağınız cevaplar kafanızı karıştırmaktan başka işe yaramayacaktır. Araç size güzel geliyorsa, denediğinizde sürüşü keyif veriyorsa uzman bir ekspertize gösterip bir sorunu yoksa alabilirsiniz. Alfa Romeo yılların otomobil markası ve milyonlarca insan bu aracı sorunsuzca kullanıyor.
  • 03-02-2019, 22:31:06
    #9
    Boggie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aracım 96 model. Türkiye'de 50 tane var. Aracı trafikte görüp görmemek bir kriter değil. Burada alacağınız cevaplar kafanızı karıştırmaktan başka işe yaramayacaktır. Araç size güzel geliyorsa, denediğinizde sürüşü keyif veriyorsa uzman bir ekspertize gösterip bir sorunu yoksa alabilirsiniz. Alfa Romeo yılların otomobil markası ve milyonlarca insan bu aracı sorunsuzca kullanıyor.
    aslında konudada belirttim ben kullanan arkadaşlardan yorum istemiştim 🙄🙄