Alfa Romeo 147 Kulanan Var mı ?
Al yada alma ne dersiniz arkadaşlar ?
Alfa Romeo 147 Kulanan Var mı ?
13
●465
- 03-02-2019, 22:20:25AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKullandınız mı duyma bilgiler mi acaba ?GraphicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-02-2019, 22:22:31Yok, ben görmedim. Kişisel fikir. Ama sorun da bu ya...Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevremde 1000 araba görüyorsam Alfa görmüyorum nedense... Satması ve muhtemelen parçası sorundur.
Kullanan elbette över ama, ben maalesef kullanmadığım ve pek görmediğim için bulaşmazdım. - 03-02-2019, 22:28:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Benim aracım 96 model. Türkiye'de 50 tane var. Aracı trafikte görüp görmemek bir kriter değil. Burada alacağınız cevaplar kafanızı karıştırmaktan başka işe yaramayacaktır. Araç size güzel geliyorsa, denediğinizde sürüşü keyif veriyorsa uzman bir ekspertize gösterip bir sorunu yoksa alabilirsiniz. Alfa Romeo yılların otomobil markası ve milyonlarca insan bu aracı sorunsuzca kullanıyor.
- 03-02-2019, 22:31:06aslında konudada belirttim ben kullanan arkadaşlardan yorum istemiştim 🙄🙄Boggie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle