Boggie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim aracım 96 model. Türkiye'de 50 tane var. Aracı trafikte görüp görmemek bir kriter değil. Burada alacağınız cevaplar kafanızı karıştırmaktan başka işe yaramayacaktır. Araç size güzel geliyorsa, denediğinizde sürüşü keyif veriyorsa uzman bir ekspertize gösterip bir sorunu yoksa alabilirsiniz. Alfa Romeo yılların otomobil markası ve milyonlarca insan bu aracı sorunsuzca kullanıyor.
aslında konudada belirttim ben kullanan arkadaşlardan yorum istemiştim 🙄🙄