• 19-01-2019, 20:42:15
    #1
    Öncelikle konu yeri yanlış olabilir ancak bir şey sormak istiyorum.

    2 aydır 36 mg concerta kullanıyorum. Bu ilacın alkolle tepkimeye girme ihtimali var mı ? İlacı içtikten 2-3 saat sonra alkol tüketilmesi konusunda bir şey olur mu ?
  • 19-01-2019, 20:59:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kalp krizi geçirirsin en kötüsü bu olur. Bu tür ilaçlar ile alkol kullanılmaz.
  • 19-01-2019, 21:01:42
    #3
    ben alırken doktor özel olarak belirtmişti alkolle beraber kesinlikle alma diye. başta biraz tırstım doktorun tavsiyesine uydum ama sonradan pek sallamadım. bi çarpıntı yapıyor yani. bünyen falan zayıfsa ya da böyle şeylere meyilliysen deneme.
  • 19-01-2019, 21:03:16
    #4
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben alırken doktor özel olarak belirtmişti alkolle beraber kesinlikle alma diye. başta biraz tırstım doktorun tavsiyesine uydum ama sonradan pek sallamadım. bi çarpıntı yapıyor yani. bünyen falan zayıfsa ya da böyle şeylere meyilliysen deneme.
    Hocam ilacı içtikten 2-3 saat sonra 14.4 içtim sadece. Şimdi çarpıntım var.
  • 19-01-2019, 21:03:41
    #5
    Deneme derim yanlışlıkla bir kere üstüne viski içmiştim 2 günüm mahvoldu 36 mg. kullanıyordum.
  • 19-01-2019, 21:04:45
    #6
    hipotermik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneme derim yanlışlıkla bir kere üstüne viski içmiştim 2 günüm mahvoldu 36 mg. kullanıyordum.
    İlacı içtikten 2-3 saat sonra 14.4 içtim sadece şuan hafif çarpıntı var
  • 19-01-2019, 21:06:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlacı içtikten 2-3 saat sonra 14.4 içtim sadece şuan hafif çarpıntı var
    15 saniyede nabzın kaç atıyor söyler misin şuanda?
  • 19-01-2019, 21:15:48
    #8
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 saniyede nabzın kaç atıyor söyler misin şuanda?
    1 Dakikada 80-90 arası boynumun altından ölçtüm hocam
  • 19-01-2019, 21:17:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Dakikada 80-90 arası boynumun altından ölçtüm hocam
    Çok büyük bir çarpıntı değil ama çok rahatsız olursan acile git. Sağlık bu şakası olmaz.