EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok büyük bir çarpıntı değil ama çok rahatsız olursan acile git. Sağlık bu şakası olmaz.
Sanırım biraz ben gözümde büyüttüm çok teşekkür ederim hocam