• 19-01-2019, 00:54:56
    #1
    Çok garip olaylar oluyor arkadaşlar...Bugün saat 17.00 sularında e devlete girdim bir operatör ile başım beladaydı ödemelerini yaptım kontrol amaçlı e devletten bakayım dedim herhangi bir işlem yapılmışmı borç kalmışmı diye ve ilginç bir şekilde 1 sene önce iptal ettirdiğim ingilizce kursumun bana icra davası açtığını gördüm. Ofisten çıkıp hemen eve geldim evrakları duruyormu diye baktım ve bulamadım. Sinirlerim bozuldu boşu boşuna para ödeyecem bir sürü diye ve avukatımada ulaşamadım. Az önce girip tekrar bakayım screen alayım dedim. E devlete girdim ve dosya görünmüyor dosyanız yoktur diyor. Sizce sistemsel bir hata olabilirmi çıkmaması yoksa kapanmış olabilir mi dosya ve ilginç biçimde bugün açılmış görünüyordu dosya ve hiç birşey yazmıyordu açıklama vs. sadece kurum kurum avukatı ve borçlu benim olduğum bilgileri vardı.
    Sizce uyap gece saatlerinde bu bilgileri e devlete vermiyormu yoksa dosya kapanmışmı ?
  • 19-01-2019, 00:58:59
    #2
    hocam mantıklı düşündüğümüz zaman, e devlet yok diyosa yoktur. Olmaması daha iyi
  • 19-01-2019, 01:10:25
    #3
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mantıklı düşündüğümüz zaman, e devlet yok diyosa yoktur. Olmaması daha iyi
    valla inşallah yoktur hocam dediğiniz gibi olmaması çok çok iyi ilginç bir durum geldi bana çünkü saat 17.00 sularında gördüm ve küplere bindim zaten piyasalar durgun ve avukatı bilmem nesi çekilecek çile değil. Şimdide girip göremeyince açıkçası biraz şoke oldum halisülasyon görüyorum falan diye düşündüm ama avukatlarını falanda araştırmıştım ofise gider gitmez hemen geçmişten kontrol edicem cidden oldumu diye
  • 19-01-2019, 01:22:16
    #4
    Sistemde bir sıkıntı var. bende de görünmüyor. Mutemelen biraz başınız ağrıyacak
  • 19-01-2019, 01:56:01
    #5
    Turkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemde bir sıkıntı var. bende de görünmüyor. Mutemelen biraz başınız ağrıyacak
    Malesef haklı çıktınız hocam uyapın sisteminden girdim dosyayı ayrıntılı olarak inceliyorum şuan