Sizce uyap gece saatlerinde bu bilgileri e devlete vermiyormu yoksa dosya kapanmışmı ?
4
●427
ilginç bir durum geldi bana çünkü saat 17.00 sularında gördüm ve küplere bindim zaten piyasalar durgun ve avukatı bilmem nesi çekilecek çile değil. Şimdide girip göremeyince açıkçası biraz şoke oldum halisülasyon görüyorum falan diye düşündüm
ama avukatlarını falanda araştırmıştım ofise gider gitmez hemen geçmişten kontrol edicem cidden oldumu diye