hocam mantıklı düşündüğümüz zaman, e devlet yok diyosa yoktur. Olmaması daha iyi
valla inşallah yoktur hocam dediğiniz gibi olmaması çok çok iyi

ilginç bir durum geldi bana çünkü saat 17.00 sularında gördüm ve küplere bindim zaten piyasalar durgun ve avukatı bilmem nesi çekilecek çile değil. Şimdide girip göremeyince açıkçası biraz şoke oldum halisülasyon görüyorum falan diye düşündüm

ama avukatlarını falanda araştırmıştım ofise gider gitmez hemen geçmişten kontrol edicem cidden oldumu diye