• 15-01-2019, 00:39:24
    #19
    kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman post kasmak için yazdın pardon ben onu farkedemedim
    aynen hocam çok ihtiyacım var. parasını versem benim yerime kasar mısınız ? boş boş salça olmayı iyi biliyorsunuz lütfen id pass vereyim parası neyse yapın daha vaktimi almayın olur mu
  • 15-01-2019, 00:39:46
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekse restorasyon yapma.
  • 15-01-2019, 00:42:48
    #21
    sen kimsin ben sana salça olayım adam yardım istemiş hicbi bilgin yok ki olmadığınıda kendin söylüyorsun cahil cahil adamı yalnış yönlendiriyorsun yoksa bilgin kalabalık etme az ötede oyna boş boş post kasma.
  • 15-01-2019, 00:44:47
    #22
    Bende de vardı buna benzer birşey ama detayları silinmişti. Paramıdır imza için kullanılan tuğra filan mıdır anlamadım.
  • 15-01-2019, 00:47:50
    #23
    kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen kimsin ben sana salça olayım adam yardım istemiş hicbi bilgin yok ki olmadığınıda kendin söylüyorsun cahil cahil adamı yalnış yönlendiriyorsun yoksa bilgin kalabalık etme az ötede oyna boş boş post kasma.
    Sakin olalım lütfen. Anladığım kadarıyla tarihi altın para bulmuşum 😅 Yarın emin olmak için gramajina bakacağım
  • 15-01-2019, 00:49:59
    #24
    mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin olalım lütfen. Anladığım kadarıyla tarihi altın para bulmuşum 😅 Yarın emin olmak için gramajina bakacağım
    kardeş inşallah öyledir ama altına çok benzemiyor gg de o 50 100 liraya aynılarını satiyorlar yinede hayal kırıkliği yaşama diye soyluyorum bunu
  • 15-01-2019, 00:51:49
    #25
    kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş inşallah öyledir ama altına çok benzemiyor gg de o 50 100 liraya aynılarını satiyorlar yinede hayal kırıkliği yaşama diye soyluyorum bunu
    Sorun değil hocam anı olarak kalır Rızkı veren Allah, zaten insan da rızkı kesilince ölüyor yani sonunda ölüm yok sahteyse üzülmem sonuçta yerde tesadüf eseri buldum 😇😂
  • 15-01-2019, 00:57:54
    #26
    Facebookta atkeoloji meraklıları diye bi grup bar oraya danışın. mutlaka bilenler olur
    • mlbdestek
    mlbdestek bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-01-2019, 09:12:57
    #27
    güzel bir koleksyone öğesi olur saklayın