kuyuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş inşallah öyledir ama altına çok benzemiyor gg de o 50 100 liraya aynılarını satiyorlar yinede hayal kırıkliği yaşama diye soyluyorum bunu
Sorun değil hocam anı olarak kalır Rızkı veren Allah, zaten insan da rızkı kesilince ölüyor yani sonunda ölüm yok sahteyse üzülmem sonuçta yerde tesadüf eseri buldum 😇😂