https://youtu.be/L5G_JEp7kHc
Bikaç saat önce program durmuş, giriş yapmayı denedim olmadı.

cloud görüntüsü(ip adresine tıklanmıyor sönük)
RDP'ye basıp yeni windows şifresi oluşturum ama gene olmadı. nasıl bi yol izleyebilirim.. hiç kullanmamıştım daha önce terimlerden de pek anlamıyorum
günlerdir bi şanssızlık gidiyor.
acaba videodaki gibi(09:50) uzak masaüstü'ne bağlanınca o 2 güvenlik duvarında kapatılan yerlere dokunmamalı mıydım?
''Internet explorer exchanged security configurations'' yazıyor, kurulumu anlatan arkadaş da 'tüm kullanıcılar için internet güvenlik duvarını kapatıyoruz' diyor.

