Pixma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sorum-var/196238...glanmiyor.html Bu konuda çözüm önermiştim hocam. İnceleyin isterseniz. Sizin hatada aynı sorundan kaynaklı gibi geldi bana.
doğru yerse açık görünüyor hocam ama
toros35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeniden başlatmayı dene hocam makineyi
sıfırla ve sil seçeneklerini gördüm ama yeniden başlatmayı göremedim, bide öyle yapsam tekrar edebilir problem. içerdedede kaybetmek istemediğim şeyler var