Bu botlar replika mı? Çakma mı? Orjinal mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu botlar replika mı? Çakma mı? Orjinal mi?
8
●
801
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu botlar replika mı? Çakma mı? Orjinal mi?
30-11-2018, 14:49:09
#1
yilmaz5453
Çalıştığım iş yeri almış. "Cat" desem değil galiba. İnternette de benzerine rastlamadım. Markanın sitesini de bulamadım. Bilen var mı?
30-11-2018, 14:51:59
#2
SlhSag
Adidas yerine adiclas yazmışlar gibi hocam yerli üretimdir büyük ihtimal replika olarak değerlendirebilirsin
30-11-2018, 14:53:08
#3
ystr
Üyeliği durduruldu
çakma cat
pardon oat
30-11-2018, 14:53:54
#4
ChesteRgazi
Replika gibi duruyor.
Logosu bile farklı hocam.
bkz
30-11-2018, 15:00:50
#5
Misafir
[QUOTE=ChesteRgazi;1074156594]Replika gibi duruyor.
Logosu bile farklı hocam.
bkz
[/QUOTE
@
ChesteRgazi
; Arkadasin dediğin gibi
yilmaz5453
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
30-11-2018, 16:11:18
#6
bybb35
Orjinal QAT HOCAM
30-11-2018, 21:41:18
#7
enginkarakaya
CASIQ saatler vardı onun gibi
30-11-2018, 21:42:27
#8
DijitalFikir
Çakmanında çakması gibi logosu var :d
06-12-2018, 14:17:52
#9
yilmaz5453
Mağaza 220 TL ye satıyor. Çalıştığım firma indirimli 10 adet 150 TL ye aldı. Mağazanın kendi üretim botlarıymış. Ama çakma tabi. Giyip bakacağız su falan alacakmı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler