Konu
Bu botlar replika mı? Çakma mı? Orjinal mi?
30-11-2018, 15:00:50
#5
Misafir
[QUOTE=ChesteRgazi;1074156594]Replika gibi duruyor.
Logosu bile farklı hocam.
bkz
[/QUOTE
@
ChesteRgazi
; Arkadasin dediğin gibi