• 29-11-2018, 00:58:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kosgebde çalışanların hepsi uyanık. Projeni kaparlarsa sana fırsat bırakmadan kendi projeleri gibi destek alır sanada gül koklatırlar. İlk başta belli bir proje çıkartıyorsun bunun öncesinde firma kaydı yapman gerekiyor. Şahıs olanlar ne yapıyor bilmiyorum ben firma olarak uğraştım. Projeni onaylarlarsa senden hesap bilgisi istiyorlar yada örneğin makine alacağım dersen sana doğrudan makineyi alıyorlar parayı vermeden. Böyle çalışıyor.
    Kime güveneceğimizi şaşırdık valla. Nakit olacak ki sermayeyi ayarlayabilelim. Param olsa zaten destek istemem Gider bankadan kredi çekerim belki faizli öderim ama en azından peşin nakitim olur.
  • 29-11-2018, 00:58:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar bekletilir mi ya 1 yıl sonra 180binlirayı ne yapayim
    ben 17 yaşımda yaptım bu işi 6 ayda sadece firma kaydı yapmıştım

    Bir tanıdığımın fabrikası var onlar 3 milyon ₺'yi 3 ayda hibe olarak aldılar
  • 29-11-2018, 00:59:22
    #12
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar bekletilir mi ya 1 yıl sonra 180binlirayı ne yapayim
    Şanssızlıklar da vardı tam dosyaları yükledik sistem ve şartlar değiştir sıfırdan bir dahaki dosya yükleme işlemlerine başladık. Şartlar zorlaştı vs. 15 Bin tl kredi çekmiştik zaten 5 bin tl aldık 1,5 yıl sonra hatta 2 yıl oldu. Güzellik salonu. İşten işe değişir bu süre ve rakam. Sizin için önemliyse sorayım ablama.
  • 29-11-2018, 01:00:47
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kime güveneceğimizi şaşırdık valla. Nakit olacak ki sermayeyi ayarlayabilelim. Param olsa zaten destek istemem Gider bankadan kredi çekerim belki faizli öderim ama en azından peşin nakitim olur.
    Devleti bir işletme gibi düşün(normalde işletme mantığıyla çalışmaz tabikide): Sana bir çalışanın geldi ve atıyorum 30.000₺ istedi vermen dahilinde sana her ay fazladan getiri sağlayacağını söyledi. Sen verir misin? Neye güvenerek verebileceksin? İşte devlette bunun gibi



    CezaLet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanssızlıklar da vardı tam dosyaları yükledik sistem ve şartlar değiştir sıfırdan bir dahaki dosya yükleme işlemlerine başladık. Şartlar zorlaştı vs. 15 Bin tl kredi çekmiştik zaten 5 bin tl aldık 1,5 yıl sonra hatta 2 yıl oldu. Güzellik salonu. İşten işe değişir bu süre ve rakam. Sizin için önemliyse sorayım ablama.
    Evet sadece firma kaydını 6 ayda yapmam bu sebeple...
  • 29-11-2018, 01:02:00
    #14
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 17 yaşımda yaptım bu işi 6 ayda sadece firma kaydı yapmıştım

    Bir tanıdığımın fabrikası var onlar 3 milyon ₺'yi 3 ayda hibe olarak aldılar
    Biz de o şans yok hocam 180 bin 5 istihdam zor. Herhalde fiyat-istihdam edilcek kisi sayısını arttırıp sağlamın da ötesinde proje ayarlamak lazım.

    Tanıdığı olana %10 komisyon verilir



    CezaLet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanssızlıklar da vardı tam dosyaları yükledik sistem ve şartlar değiştir sıfırdan bir dahaki dosya yükleme işlemlerine başladık. Şartlar zorlaştı vs. 15 Bin tl kredi çekmiştik zaten 5 bin tl aldık 1,5 yıl sonra hatta 2 yıl oldu. Güzellik salonu. İşten işe değişir bu süre ve rakam. Sizin için önemliyse sorayım ablama.
    Çok iyi olur hocam konuya yazarsanız cevabı öğrendiğinizde, çok sevinirim
  • 29-11-2018, 01:04:19
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de o şans yok hocam 180 bin 5 istihdam zor. Herhalde fiyat-istihdam edilcek kisi sayısını arttırıp sağlamın da ötesinde proje ayarlamak lazım.

    Tanıdığı olana %10 komisyon verilir

    Çok iyi olur hocam konuya yazarsanız cevabı öğrendiğinizde, çok sevinirim
    %10 komisyonu cebinden vereceksin sanırım

    O parayı kafana göre harcayamıyorsun malesef. Öyle olsa al parayı dooooğru dubaiye
  • 29-11-2018, 01:05:49
    #16
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %10 komisyonu cebinden vereceksin sanırım

    O parayı kafana göre harcayamıyorsun malesef. Öyle olsa al parayı dooooğru dubaiye
    Cebimden vereceğim tabii ki. Yasal takibi var hocam legal yüksek gelir kazanmak varken boş yere parayı çarçur edip buz gibi silivriye mi gideyim
  • 29-11-2018, 01:08:23
    #17
    Sordum yarın cevabı yazarım.

    Başvuruda dükkandaki malların renginden, boyutundan tutun motor özelliğine kadar (örn klima) soruyolar çok sıkıcı ve zahmetli iş. Dükkan tadilatında kullandığın çivinin bile parasını almak istiyorsan hep fatura toplaman lazım. Zaten o parayı sen alana kadar cebinden ödediğin vergiler ile bayağı alıyor devlet senden. Dükkan kirası vs. Eleman çalıştırsan para sana gelene kadar sigortası primi maaşı derken ya sermayen olucak ki batma veya kredi çekiceksin ki faizi var.

    Yani normalde bir iş kuracaksan sermayen veya planın varsa yanında koskebe de başvur avantaj olur rahat ettirir seni. Fakat koskebe güvenip girersen geçmiş olsun diyebilirim hocam.
  • 29-11-2018, 01:08:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebimden vereceğim tabii ki. Yasal takibi var hocam legal yüksek gelir kazanmak varken boş yere parayı çarçur edip buz gibi silivriye mi gideyim
    Siz girişimci desteği alın geri ödemesiz krediye falan bulaşmayın. 1 yıl kdv muafiyetinden ve istihdamda indirimlerden yararlanın. Kapatması kolay olsun diye şirket kuracaksanız şahıs şirketi kurun kanaatimce... Baktınız olmadı kapatırsınız.