ben 17 yaşımda yaptım bu işi 6 ayda sadece firma kaydı yapmıştım
Bir tanıdığımın fabrikası var onlar 3 milyon ₺'yi 3 ayda hibe olarak aldılar
Biz de o şans yok hocam 180 bin 5 istihdam zor. Herhalde fiyat-istihdam edilcek kisi sayısını arttırıp sağlamın da ötesinde proje ayarlamak lazım.
Tanıdığı olana %10 komisyon verilir

Şanssızlıklar da vardı tam dosyaları yükledik sistem ve şartlar değiştir sıfırdan bir dahaki dosya yükleme işlemlerine başladık. Şartlar zorlaştı vs. 15 Bin tl kredi çekmiştik zaten 5 bin tl aldık 1,5 yıl sonra hatta 2 yıl oldu. Güzellik salonu. İşten işe değişir bu süre ve rakam. Sizin için önemliyse sorayım ablama.
Çok iyi olur hocam konuya yazarsanız cevabı öğrendiğinizde, çok sevinirim